Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2011 03:30 - Приятел на грешниците.
Автор: elina7 Категория: Други   
Прочетен: 1445 Коментари: 2 Гласове:
4



".............Приятел на бирниците и грешниците..."                                                  Лука 7:34


Едва след като разбрах, че Исус е приятел на грешниците , аз се убедих, че много лоши и трудни хора могат да бъдат доведени до Него. Така например, спомням си за една млада жена, която се нахвърли върху мен с най-остри думи и заявяваше, че не желае да бъде спасена. Била още млада и искала да се наслаждава на живота.Нямала никакво намерение да се разделя с грешните си навици и изобщо не изпитвала никакво желание да се спаси. След като я оставих да говори своите нелепостиаз накрая и казах: "Сега да се помолим ли ?"  "За какво по дяволите да се моля?"-отговори презрително тя. "Отговорност за Вашата молитва не мога да поема - казах аз - но най-напред аз ще се помоля и след това Вие ще можете да кажете на Господа всичко което току-що ми казахте". "О, не, не мога!- каза тя леко смутена. "Но разбира се , че можете - отговорих аз - Не знаете ли, че Той е приятел на грешниците?" Тези думи и направиха впечатление. Въпреки съпротивата си, тя се помоли. Това , беше доста объркана молитва, но от този час Бог започна да работи в сърцето й и след няколко дена тя получи спасение.

                                                                                                   Уочман Ни



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. vandela007 - ". . . след няколко дена тя п...
09.10.2011 19:40
"...след няколко дена тя получи спасение."
Как познахте, че след няколко дена е получила спасение?
цитирай
2. elina7 - Автора е Уочмън Ни.
10.10.2011 16:06
Да, автора казва, че е получила спасение, защото я познава.
Просто съм го приела за вярно, защото съм чела много книги от него и е спечелил моето доверие.
Разбира се всеки решава дали да вярва.
Но постинга е озаглавен "Приятел на грешниците"- т.е. Исус. И ако се помолим на Исус - това никак не е за чудене.
Аз го вярвам, че е възможно - не мога да познавам.
Е, може да изглежда не добре с такава вяра, но... вярвам в Исус.
Бог да ни благослови. Амин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elina7
Категория: Други
Прочетен: 251278
Постинги: 116
Коментари: 168
Гласове: 303
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930